Dlaczego warto inwestować w powiadomienia push?

Szybkie dotarcie z komunikatem do klienta. Stuprocentowa pewność odczytania wiadomości. Duża możliwość konwersji. Brzmi jak marzenie? Teraz to może stać się rzeczywistością. Wszystko dzięki powiadomieniom push.

Jedno okienko, wiele korzyści

Inwestycja w powiadomienia push może szybko się zwrócić. W przeciwieństwie do e-mail marketingu, w tym przypadku mamy niemal stuprocentową pewność, że komunikat zobaczą wszyscy, którzy wyrazili na to zgodę. Wiele osób prawdopodobnie także kliknie w dymek. Co ważne – zobaczą naszą wiadomość, niezależnie od tego czy korzystają akurat z przeglądarki na telefonie, czy na komputerze. Wiele osób przekonuje także fakt, że powiadomienia push nie są związane ze zbieraniem danych osobowych. Do ich wyświetlenia nie jest potrzebny adres e-mail. Wystarczy jedynie zgoda użytkownika.

Jak zaprojektować ciekawy komunikat?

Kiedy już uda się nam przekonać internautów do zatwierdzenia powiadomień push, musimy je odpowiednio zaprojektować. Wyskakujące okienko musi zachęcać do konwersji. Wybierzemy grafikę, która przyciągnie uwagę. Może być to kolorowe zdjęcie przedstawiające nasz flagowy produkt. Kolejnym elementem jest tytuł. Zazwyczaj ma on około 50 znaków. Jest niesamowicie istotny, ponieważ to od niego w głównej mierze zależy, czy potencjalny klient kliknie w okienko. Może wzywać do działania, odwoływać się do emocji lub być napisany w formie pytania. Treść główna to już ponad dwa razy więcej znaków. Tu krótko opisujemy to na czym najbardziej nam zależy. Nie mamy zbyt dużo miejsca, dlatego starajmy się wyciągnąć kwintesencję z danego tematu. Ostatnim już elementem powiadomień push jest link, którzy przekieruje do naszej strony WWW.

Z pomocą czy bez?

Szczególnie osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z powiadomieniami push, powinny skorzystać z pomocy profesjonalistów. Na stronie push-ad.com/pl znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące tego rozwiązania i kilka różnych pakietów, które możemy dobrać do naszych potrzeb i specyfiki biznesu. PushAd to idealne narzędzie do zarządzania bazą klientów, w którym zobaczymy najważniejsze powiadomienia, przetestujemy pomysły i sprawdzimy skuteczność danej kampanii.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNa czym polegają wakacje kredytowe?
Cześć! Biznes to moja pasja i sposób na życie. Jeśli czujesz tak samo na pewno nawiążemy nić porozumienia.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ