katalog produktowy

Prezentacja oferty jest niezbędnym elementem wsparcia procesu marketingowego. Niezależnie od tego, czy zajmujemy się dystrybucją odzieży i dodatków galanteryjnych, produkujemy akcesoria biurowe, czy też wytwarzamy ciężkie maszyny przemysłowe, kluczem do sukcesu będzie odpowiednia forma poinformowania potencjalnych klientów o specyfice i zaletach naszych propozycji. Nieocenioną pomoc stanowią w tym przypadku katalogi produktowe.

Czytelne treści, estetyczna szata graficzna

Katalogi znajdują zastosowanie nie tylko podczas targów i imprez branżowych. Swoje miejsce znajdują one również w sklepach i salonach sprzedaży. Odbiorcy doceniają możliwość dostępu do szczegółowych opisów i zdjęć, dzięki nim mogą zapoznać się ze szczegółami technicznymi lub docenić detale wzornicze. Jakie cechy powinien posiadać dobrze przygotowany katalog? Pamiętajmy, że wartością nadrzędną jest funkcjonalność. Katalog jest nośnikiem informacji, musi być więc czytelny i zrozumiały. Konieczne będą dobrej jakości zdjęcia oraz starannie wykonane obszerne opisy. Ich treść powinna być interesująca i zachęcać do dalszej interakcji, nie warto jednak naginać rzeczywistości — przekaz powinien przemawiać mową korzyści, ale być też całkowicie zgodny ze stanem faktycznym. Teksty powinny akcentować najważniejsze zalety oferowanego asortymentu i zachęcać do zapoznania ze szczegółami. 

Wymóg czytelności wpływa na wygląd szaty graficznej. Tę część realizacji trzeba zlecić profesjonalistom. Doświadczony grafik umiejętnie połączy niezbędne treści z atrakcyjną formą wizualną. Atrakcyjną, czyli przyciągającą wzrok, ale jednocześnie czytelną i pozwalającą na szybkie oraz intuicyjne odnalezienie wszystkich poszukiwanych informacji. Bardzo ważny jest estetyczny wygląd publikacji, postawmy więc na sprawdzone rozwiązania. Nie jest konieczne podążanie za najnowszymi trendami mody, minimalistyczny design będzie zdecydowanie bezpieczniejszy, łatwiej też zniesie próbę czasu.

Wykorzystaj możliwości druku cyfrowego

Publikacja katalogów do niedawna wiązała się z koniecznością zlecenia produkcji wysokonakładowej. Drukarnie offsetowe monopolizowały rynek wydawniczy, a specyfika tego rodzaju druku wykluczała produkcję materiałów poligraficznych w ilościach mniejszych niż liczone tysiącami egzemplarzy. Rozwój druku cyfrowego otworzył dostęp do wysokiej jakości publikacji również podmiotom mniejszym, których celem jest stworzenie kilkudziesięciu lub kilkuset profesjonalnie wydanych katalogów. Drukarnia cyfrowa, w odróżnieniu od offsetowej, oferuje dużo większą elastyczność i znacząco skrócony czas produkcji. Nie bez znaczenia jest też niższy poziom cen.

Drukarnia Totem przygotowała interesującą ofertę, która obejmuje nie tylko najwyższą jakość druku, ale też niezwykle atrakcyjne formy uszlachetnień. Zarówno okładka, jak i strony wewnętrzne mogą zostać wzbogacone o miejscowy lakier UV, także w technologii 3D. Nic nie stoi na przeszkodzie, by publikacjom nadać wyjątkowy charakter dzięki zastosowaniu tłoczenia kolorowymi lub holograficznymi foliami. Tak przygotowany i wydrukowany katalog to stabilny fundament udanej współpracy z odbiorcami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ