Współcześnie jedną z najprężniej rozwijających się branż jest handel w sieci. Powstaje obok stacjonarnych sklepów i jest rewelacyjnym pomysłem na rozwijanie działalności lub też jej rozpoczęcie. Na przykład hurtownia z obuwiem pozwala dotrzeć z ofertą do nowych klientów oraz zbudować ciekawą strategię marketingową. Co najważniejsze, taki rodzaj sklepu może, ale nie musi funkcjonować przy stacjonarnym i z założenia powinien mieć atrakcyjniejszą ofertę zarówno pod kątem asortymentu, jak i ceny. To niezwykle konkurencyjna opcja pod warunkiem, że odpowiednio przemyślimy i wdrożymy strategię marketingową.

Biznes online

Rozwój sieci oraz różnego rodzaju elementów rynku e-commerce, takich jak na przykład płatności elektroniczne czy też przesyłki kurierskie i paczkomaty, sprawiają, że coraz więcej Polaków zamiast do sklepów stacjonarnych, udaje się na wirtualne zakupy. Te pozwalają na przykład mieć dostęp do zdecydowanie bogatszego asortymentu oraz w sprytny sposób porównywać ceny. Poza tym handlu w sieci nic nie ogranicza, więc hurtownia z obuwiem online może funkcjonować przez całą dobę i w każdy dzień tygodnia. To zdecydowana przewaga nad stacjonarnym odpowiednikiem. Poza tym dzięki pracy w sieci nie potrzebujemy dużej przestrzeni magazynowej oraz punktu obsługi klientów oraz dodatkowych pracowników. Z drugiej strony stacjonarna hurtownia z obuwiem daje możliwość obejrzenia towaru, zapoznania się dokładnie z jakością oraz bezpośredni dostęp do większej ilości towarów. Te aspekty w sieci musi nam zapewnić dobry opis oraz doskonałe zdjęcia.

Dwa w jednym

Ze względu na konieczność docierania do różnych klientów oraz zmiany w prawie coraz więcej stacjonarnych hurtowni z obuwiem ma swoje internetowe filie. Jest to rozwiązanie na tyle wygodne, że daje dostęp do oferty tym wszystkim, którzy preferują tradycyjne zakupy oraz tym klientom, którzy podążają z duchem czasów. Rozbudowanie marketingu o działania w strefie social mediów czy też wystawienie towaru na aukcjach internetowych lub w porównywarkach cen może w fantastyczny sposób rozruszać biznes. A jeśli będziemy mieć w ofercie produkt niszowy, oryginalny i najwyższej jakości, to na brak klientów nie powinniśmy narzekać.

Założeniem hurtowni z obuwiem jest obsługiwanie przede wszystkim klientów biznesowych, którzy zamawiają większą ilość towaru niż detaliści. To dość bezpieczny odbiorca, o ile nasza oferta będzie przyciągać jakością, marką oraz ceną. Hurtownia z obuwiem online tak naprawdę nie zmusza nas do posiadania wszystkich par butów w każdym rozmiarze na stanie, ponieważ w większości wypadków zamówiony towar jest ściągany bezpośrednio od producentów. Do obsługi tego typu sklepu wystarczy nam komputer z dostępem do Internetu, świetnie przygotowana strona oraz osoba, która szybko będzie reagować na pytania klientów na czacie lub też w mediach społecznościowych. Znalezienie swojej niszy na rynku i utrzymanie wysokiej pozycji sprzedażowej wymaga oczywiście bardzo dużo pracy, a hurtownia z obuwiem może być bardzo ciekawym i opłacalnym pomysłem na biznes. Przede wszystkim dlatego, że ludzie zawsze będą szukać pięknych, wygodnych i wykonanych z najwyższą starannością butów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ