Jakie korzyści przynosi technologia RWD w sklepach internetowych

W ciągu ostatnich 10 lat oblicze internetu bardzo się zmieniło. Dzięki stale rosnącej popularności urządzeń mobilnych, które wg raportu Digital, Social & Mobile in 2015 wykorzystuje już ponad 15 milionów polaków, zmienia się także biznes w sieci. Według Agencji Interaktywnej WiWi sklepy internetowe, które dostosowane są do najpopularniejszych przenośnych urządzeń z dostępem do internetu, są bardziej atrakcyjne niż sklepy bez technologii RWD.

Graf1

Liczba transakcji internetowych dokonywanych za pośrednictwem smartphonów oraz innych urządzeń mobilnych wg raportu Criteo osiągnęła już 35% wszystkich transakcji w sieci. Z tego powodu zasadne jest wykorzystanie tej szansy i wzbogacenie swojego sklepu o najnowszą technologię RWD. Dzięki jej zastosowaniu zakupy za pośrednictwem smartphona są o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. Klient, który może swobodnie poruszać się po sklepie internetowym, znacznie chętniej dokonuje zakupu niż w sklepach niedostosowanych do jego urządzenia.

Opublikowane w 2015 roku wytyczne dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] jasno mówią, że nowoczesne strony internetowe oraz sklepy internetowe powinny być wykonywane z myślą o różnych urządzeniach, oraz rozdzielczościach. Dodatkowo wprowadzona 21 kwietnia 2015 roku aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google promuje sklepy wykorzystujące technologię RWD. Dzięki temu responsywne sklepy i strony www wyświetlane są znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż strony bez tej funkcji.

Jakie korzyści przynosi sklep RWD?

Podstawową z nich jest wygoda klientów, która przekłada się na większą ilość transakcji w sklepie. Dodatkowo sklepy RWD zajmują wyższą pozycję w wynikach mobilnych wyszukiwania Google, co także podnosi szansę na dotarcie do większej liczby klientów.

Graf3

Ciekawą ofertę sklepów responsywnych znaleźć można na stronie Agencji interaktywnej WiWi. Firma w swoim portfolio prezentuje ponad 100 udanych projektów sklepów RWD, stron internetowych oraz zaawansowanych portali. Agencja oferuje bardzo rozbudowane sklepy RWD oparte o silnik PrestaShop z indywidualną i bardzo estetyczną szatą graficzną oraz licznymi dodatkami i funkcjonalnościami.

end

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ