Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów ma ogromne znaczenie dla rentowności i atrakcyjności biznesu z branży e-commerce. Jest to spowodowane ogromną konkurencyjnością wspomnianej branży, a jednocześnie rosnącymi wymaganiami odbiorców. Właśnie dlatego, odpowiednia jakość obsługi pozwala na zbudowanie przewagi oraz wzmocnienie rentowności firmy. W dzisiejszym artykule pokazujemy, że troska o pożądane opinie i komentarze rozpoczyna się już na etapie finalizowania transakcji. Zapraszamy do lektury!
PragmaPay w praktyce
Tytułowy model rozliczeń zapewnia ogromną plastyczność i wszechstronność dla wszystkich klientów. Model odroczonej płatności wpływa bowiem na podejmowane decyzje zakupowe, a podzielenie płatności skutecznie zwiększa sprzedać biznesu e-commerce. Zatem, jak to działa?
Cały proces jest czytelny, bezpieczny i bardzo prosty. Funkcjonalność systemu PragmaPay aktywuje się w momencie składania zamówienia. To bowiem wtedy kontrahent dokonuje wyboru odpowiedniej formy wsparcia. Do dyspozycji klienta przygotowano zatem podwójny zakres korzyści!
Eksperci PragmaPay pozwolili na wybór opcji odroczonej płatności, opóźniając płatność o 14, 30, a nawet 60 dni. To jednak nie koniec, ponieważ świetną alternatywą jest podzielenie wymaganej należności na kilka wygodnych rat. Wówczas klient może spłacić cały koszt za pomocą 3, 6, 9 lub 12 rat.
Dopiero wtedy, dedykowani konsultanci dokonują sprawnej weryfikacji numeru rachunku bankowego. Następnie PragmaGO dokonuje płatności za zamówiony produkt, ale to nie wszystko. Ofertę wyróżnia jeszcze jeden element, a mianowicie bezpłatny limit na nadchodzące zakupy. Warto podkreślić, że takie usprawnienie jest całkowicie bezpłatne i nie zobowiązuje klientów do żadnych akcji lub obligacji.
Jakie są benefity wdrożenia PragmaPay?
Prawdziwych zalet dla kontrahentów działających w segmencie e-commerce jest bardzo wiele. Na pierwszym miejscu należy podkreślić zwiększoną satysfakcję kontrahentów, którzy cenią sobie wygodę zakupów i ergonomię transakcji. Co więcej, szansa na zachowanie odpowiedniej płynności finansowej i rozłożenie płatności na raty lub jej odroczenie zachęca odbiorców do dokonywania znacznie większych zakupów.
Jednocześnie PragmaPay dba o błyskawiczne przekazanie decyzji o finansowaniu, przy minimalizacji formalności. Ogromna elastyczność wiąże się również z zakresem obsługi, bowiem kwota serwisu sięga nawet 50 tysięcy złotych.
Jak podłączyć aplikację PragmaPay?
Specjaliści PragmaGO opracowali niezwykle kompleksowy, a zarazem transparentny model instalacji systemu. Dzięki temu, montaż usprawnienia na stronie portalu lub platformy sprzedażowej jest bardzo sprawna. Szczegółowe wskazówki i porady znajdują się na stronie https://pragmago.tech/pl/.
Dodatkowo, zespół specjalistów przygotował także pakiet bardzo atrakcyjnych materiałów promocyjnych. Dzięki temu Twoi klienci mogą dowiedzieć się o wszystkich możliwościach skorzystania z benefitów systemu PragmaPay!
Więcej o PragmaPay dowiesz się na https://pragmago.tech/pl/pragmapay/